بهترین مدل کاغذ دیواری برای دیوار تلویزیون

کاغذدیواری‌ها در طرح و رنگ متنوع‌ هستند. انتخاب یک کاغذ دیواری با طرح و رنگ مناسب برای دیوار پشت تلویزیون موجب شاخص شدن آن در فضای نشیمن می‌شود.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی نوعی کاغذ دیواری خاص است که زمینه‌ی آن فرورفته و طرح آن برجسته به نظر می‌رسد. اگر کاغذ دیواری سه بعدی جهت نصب بر روی دیوار تلویزیون انتخاب می‌شود، طرح‌های منظم مناسب‌تر است؛ چون، طرح‌های نامنظم در طولانی‌مدت چشم را آزار می‌دهد. بهتر است که رنگ کاغذ دیواری سه بعدی تند نباشد؛ چون، زیاده‌روی می‌شود.


کاغذ دیواری راه راه، کاغذ دیواری مناسب دیوار تلویزیون
کاغذ دیواری راه راه نوعی کاغذ دیواری است که زمینه‌ ساده همراه با طرح ساده دارد. طرح راه راه آن عمودی یا افقی است. هرکدام از آن‌ها کیفیت خاصی ایجاد می‌کند. طرح عمودی فضای نشیمن را در ارتفاع بزرگ جلوه می‌دهد و طرح افقی فضای نشیمن را در عرض بزرگ جلوه می‌دهد. انتخاب ترکیب رنگ آن به پالت خانه‌ شما بستگی دارد. بهترین نوع کاغذ دیواری پشت تلویزیون از نوع راه راه این است که زمینه روشن و طرح تیره باشد. به‌عنوان مثال، اگر پالت رنگ خانه‌ شما کرم قهوه‌ای است، زمینه کرم و طرح قهوه‌ای باشد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب بهترین مدل کمد دیواری برای خانه شما سر بزنید.

کاغذ دیواری راه راه

کاغذ دیواری هندسی یک کاغذدیواری منظم است. معمولاً، طرح کاغذ دیواری هندسی چشم را آزار نمی‌دهد؛ بنابراین، برای دیوار تلویزیون مناسب است. این طرح با سبک مدرن در نشیمن خانه هارمونی عالی برقرار می‌کند؛ یعنی، آن را تقویت می‌کند. بهتر است که طرح‌های هندسی ساده باشند؛ یعنی، دایره و مربع و بیضی و غیره بهترین طرح‌ها هستند. هنگامی که تعداد اضلاع طرح‌های هندسی زیاد می‌شود، شلوغ جلوه می‌کند که موجب کاهش کیفیت فضای نشیمن می‌شود.


کاغذ دیواری با طرح سنگ، آجر و چوب، کاغذ دیواری مناسب دیوار تلویزیون
کاغذ دیواری طرح سنگ، کاغذ دیواری طرح آجر و کاغذ دیواری طرح چوب برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون بسیار مناسب است؛ چون، طرح آن ساده‌ی منظم است. در ضمن، یک کیفیت شاداب به فضای نشیمن شما اضافه می‌کند که برای شما دلنشین است. همانطور که می‌دانید، رنگ سنگ، آجر و چوب خنثی است؛ بنابراین، از نظر رنگ نیز مناسب است.