شلف ها در دکوراسیون مغازه

قفسه هاي ديواري معلق ( شلف ها ) يکي از عناصر زيبايي هستند که طراح براي زيبايي و جذابيت در دکوراسيون داخلي مغازه از آن استفاده ميکند، به ويژه براي مغازه داراني که شيوه مغازه خود را به شکل طراحي ميني ماليستي دکور کرده اند. شلف ها داراي پايه هاي زشت و بد شکل نيستند که زيبايي طراحي مغازه را از بين ببرند و ظاهر مغازه را زشت ‌کنند. برعکس آنها کاملا ساده و زيبا هستند و نگهداري از آن ها راحت است.از ديگر مزاياي آنها اين است که بسيار مستحکم هستند چرا که با پيچ به ديوار نصب مي شوند و از مواد و مصالح بهتر و بادوام تري در ساخته آنها استفاده مي شود (دکوراسيون فروشگاه)
شلف ها عناصر تزييني در مغازه ها هستند که مي توانند دکوراسيون داخلي مغازه شما را تحت تاثير قرار داده و تغيير دهند.
شلف ها وجودشان روي ديوارهاي مغازه باعث تغييرات دل نشين و زيبا مي شود. شلف ها در مغازه کمک مي کنند تا وسايل تزييني و دکوري خود به روش هاي خلاقانه و متفاوت مديريت کنيد.حالا اگر شلفها را بدست يه طراح حرفه اي بدهيد تا بصورت حرفه اي متناسب با فضا براي شما طراحي کند شلف هايي زيبا و خلاقانه خواهيد داشت
شلف هاي طرح چوب حس صميمانه تري را در فضا ايجاد ميکند.حتي براي شلف هاي آشپزخانه ،مي توانيد چند پايه فرفرژه تهيه کنيد و آن ها را زير شلف ها نصب کنيد ،و تفاوت ايجاد شده را به وضوح مشاهده کنيد.