راه هایی ساده برای دکور فروشگاه ایده آل

دکوراسيون فروشگاه لباس شامل قفسه بندي, ميز کانتر, طراحي سقف (سقف کاذب و دکوراتيو), نورپردازي داخلي (نور مخفي، نور نقطه اي، نور عريض و …) ,اتاق پرو , چيدمان و مبلمان, نوع کف, کاغذ ديواري, ويترين, نقاشي و … است.
در زمينه طراحي دکوراسيون داخلي ما بايد بر اساس ابعاد مغازه , کارايي مغازه و زمينه فعاليت و ... طرح مورد نظر کارفرما را زده و تمامي المان ها و متريال هاي دکوراسيون مغازه به گونه اي طراحي شود که جواب گوي آن قشر خاص که زمينه فعاليت فروشگاه است را داشته باشد.

به عنوان مثال طراحي مغازه پوشاک مردانه، به گونه اي بايد طراحي شوند تا مردان با توجه به شخصيت مردانه شان کالاهاي خود را راحت تر انتخاب نمايند. و همچنين در طراحي مغازه پوشاک زنانه بايد تمامي المان ها در دکوراسيون به گونه اي طراحي شوند که براي خانم ها جذابتر از آقايان باشد.
اين شيوه ي طراحي باعث ميشود به مشتري در هنگام خريد حس خوبي القا شود و اين موضوع تاثيرات بلند مدت خود را به مرور زمان نشان خواهد داد که باعث خوشنودي کارفرمايان محترم نيز خواهد شد. 

راه هايي ساده براي دکور مغازه ايدآل
در طراحي دکور مغازه برخي ساده ، برخي خلاقانه و برخي پيچيده هستند ولي همه ي آنها با هدف راحتي شما و مشتريانتان و براي فروش بالا مي بايست انجام شوند در زير چند پيشنهاد ساده براي داشتن دکور فروشگاه مناسب پيشنهاد ميکنيم.
اگر خودتان طرح مناسبي مد نظر نداريد و يا در اين زمينه صاحب سبک نيستيد حتما از يک طراح براي مشاوره استفاده کنيد و قبل از هر کار پلان و ابعاد مغازه خود را دربياوريد.
حتما به طراح خود بگوييد ازدکور داخلي مغازه چه انتظاري داريد و چند نفر قرار است در آن فضا رفت و آمد داشته باشند.
براي استفاده درست از فضا الويت بندي کنيد و الويت بندي خود را بر اساس فضاي بزرگتر براي اجزاي بزرگتر انتخاب کنيد . در ايجاد باکس ها هم از باکس هاي هم اندازه خيلي استفاده نکنيد و تنوع بدهيد.
يکي از نکات مهم ديگر چگونگي طراحي دکور مغازه ايدآل شما به گونه اي است که مشتريان به راحتي بتوانند در مغازه رفت و آمد کنند و به اجناس دسترسي ساده و آسان داشته باشند.
در خصوص نوع چيدمان هم بهتر است از چيدمان آراسته تر براي دکور کلاسيک استفاده کنيد و اگر ميخواهيد به فضاي خود تنوع ببخشيد دکور را نامتقارن بچينيد.