جلب رضايت مشتري نسبت به فضاي مغازه و انتخاب راحت اجناس و در دسترس بودن يکي از گزينه هاي موفقيت در کار مغازاداران است.
طراحي را که انتخاب ميکنيد تا دکور مغازه خود را به او بسپاريد بايد به نوع بکارگيري رنگها ، چيدمان مغازه ، زاويه ديد مشتري نسبت به کالاها و نور پردازي ها توجه کند.
شما مي توانيد با استفاده از رنگهاي گرم مثل قرمز، نارنجي ، قهوه اي و ... به دکور مغازه تان فضايي گرم و پاييزه بدهيد.حتي مي توانيد از ديوارها نيز کمک بگيريد و با استفاده از روکشهاي مختلف چوب و يا طرح چوب مانند MDF و PVC به گرما بخشيدن به دکوراسيون مغازه کمک کنيد.
در صورتي که فکر ميکنيد با رنگ قهوه اي فضاي مغازه اي يکنواخت داريد که در طول زمان باعث خستگي شما ميشود و جذابيتي براي مشتريان ندارد، چاره آن حضور رنگ پر انرژي قرمز است. رنگ قرمز علاوه بر اينکه ظاهر برجسته اي به اجسام ميدهد باعث کشش بازديدکنندگان به سمت خودش ميشود.
رنگ قرمز نماد علاقه به ديدن و نزديک ترشدن در طراحي دکوراسيون فروشگاه اثبات شده است، خيلي از فروشگاههاي برتر دنيا از اين رنگ در کنار رنگ سفيد و ديگر رنگها براي دکوراسيون مغازه خود استفاده کرده اند و بسيار موفق بوده اند.